för kallt!

Kom precis in efter att ha srungit ute i toffloroch tagit en massa kort!
Gud så fint det är ute med all frost på träden.
Bilderna blev dock inget vidare, tog bara snabbt så jag fick komma in igen.

Idag på första lektionen kom idrottsläraren och berättade att vår idrott var inställd.
Duktiga som jag ellen och annie är så var vi klara med vår mini film tidigt så fick vi sluta halv 10 redan.
Jag och ellen gick fram på stan och jag fick med mig en as mysig tröja hem.
När mamma väl kom hem och jag visade henne den berättade hon att dom hade gjort mitt på dagen så de var halva priset på allt stickat så jag får vääl åka dit imorgon och göra något åt detta(Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0