snöras i love it

Två bloggar?:O
Njee de fungerar inte speciellt bra.
För någon månadsen så ville Ebba att vi skulle göra en blogg tillsammans så vi gjorde det.
Fakenails.devote.se
Som den heter, många har skrattat åt namnet så du behöver inte oroa dig för att vara först;)
men men den kan ju starkt stå beskriven för vår livliga fantasi-.-
Mitt lilla problem är bara det att det blir samma inlägg på båda bloggarna i stort sett, vilket jag tycker kan vara tråkigt.
Fast jag fortsätter nog ändå med båda men är mer uppdaterad här än på den med Ebba.

Klockan är redan 11 och jag ligger faktiskt redan i sängen trotts att vi är lediga imorogn.
Usch jag är hungrig och trött.
Ska nog pallra mig upp ur sängen och hämta ett äpple och min lilla vovve så hon får värma mig(:
Natti (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0