ullared feber...

Jag ska försöka komma igång igen jag lovar...
Men det är lite trist att inte ha ngn kamera...
Känner inte för att släpa med mig D60 överallt.
Men iallafall.. migg lov har varit super bra!

Till annat...
Haha antar att det inte kommer vara så många som kommer falla för detta MEN
JAG ÄLSKAR ULLLARED.
Bara gå i ett stort varuenter en hel dag ch shoppa massor och jätte billigt.
Varje gång jag är där lyckas jag handla ganska mycket men det går aldrig över 1500:- hur bra är inte det.
Vist allt är inte jätte fint men du lär hitta ngt iallafall..
När jag var där senast hittade jag ganska mycket och jag kollar ullareds blogg varje dag och de verkar som dom bara får in bättre saker för vaje dag som går..
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/

VILL ÅKA DIT NUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0