Ulricehamn

Åhh herregud jag är hemma!
Två dagar i backen och mina ben är totalt trasiga...
Ne då det har varit skit kul.
Jag kan verkligen inte åka skidor den saken är säker.
Och modig i backen? NEJ!!
Utan Ebba hadejag aldrig tagit mig ner.
Ni förstår när jag började glida ner för backen hör jag hur Ebba skriker som en galning bakom mig: KÖÖÖÖÖRR JAG ÅKER PÅ DIG!!....KÖÖÖR SNABBARE ANNARS KÖR JAG NER DIG..
Ah liknande saker, hon hade sina knep för att få igång mig vilket gav mig panik.
Bilderna som togs går inte att ladda in, vet inte varför.
Jag tror inte de spelar ngn roll de blev typ bara två bilder i liften:)
Men iallafall vi bodde på en herrgård eller ah vi bodde i en av flyglarna, hur fint som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0