god kväll

...om det nu finns någon kvar som läser, vågar inte ens kolla statistiken:S
Jag spyr snart på all toblerone, fick faktiskt stjärnvinst igår, var jätte glad då men nu känner jag att de kunde kvittat.

Lite depp desutom för min klänning tills imorogn då det är niornas fest är yber tråkig och från Gina, haha det är väl i stort sätt alla tjejers måtto när dem skulle köpa klänning till imorogn : jag ska inte köpa klänningen på gina,
men men det gjorde jag, ...tänkte att jag skulle ha en enklare kläning som man kan använda ofta. Men den är ju vekligen inte speciell. jaja skit samma det är ingen som kommer bry sig om vad jag har på mig imorgon iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0