deprimerad...

Jag vet inte vart jag vill ta vägen..
Jag tror jag ska gå ut till mamma och säga att jag vill flytta.
Jag bor i världens håla
Det finns knappt ingen här förutom evelina typ.
Inte mycket till val. ta inte illa upp evelina:)

Imorgon åker jag till uddevalla.
Inte sugen alls. ta inte illa upp älskling.
Jag saknar honom som tusan, men denna buss.. åhh spyr på de!

Jag lyssnar på Underbara LARS,
Seriöst lyssna inte på Lars Winnerbäck om ni är halvt deprimerade.
Eller så är de bra.
Tror aldrig min hjärna har fått arbeta såhär hårt på flera år.
Ah för er som inte fattar så lyckas lars få igång mitt tänkande på ngt konstigt sätt, men har hört de av många..

Fy fasiken vad jag saknar, år tillbaka.
Jag vill ha moped så jag kan åka vart jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0