KAAALLLLT!

Jag är såååå irriterad på mig själv.
Alla som inte har befunnit sig i mitt rum vet ju inte att jag bor 20cm ner i marken..
Ne men jag bor i ett rum som tillhörde garaget förut fast nu har vi gjort en dörr in från huset och stängt igen till garaget, ahja ni fattar nog inte men men iallfall geomed att mitt rum inte tillhörde "huset" förut så har jag ingen värme i mitt rum så jag har ett fult litet element ståendes vid min säng och imorse var de så varmt så jag stängde av det....och de resulterade ett svunkallt rum.

Funderar på att klicka igång bastun, fast då kommer min mamma mörda mig för antagligen är det en massa saker där inne, och de kommer ånga ut i mitt rum så allt kommer bli som en sjö.
Så det får väl bli en dusch istället...
Gudars vad jag babblar på..
Natti (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0