Egoboost!

Te, dator och tv!
Mina fötter trillar snart av så kalla är dom!
Klantig som jag är så skulle jag springa till brevlådan nyss i pappas enorma skor vilket slutade med att jag låg i en snödriva.
Dagen har gått jäätte snabbt känns det som och imorgon är vi typ lediga eller ska till skolan vid 6 tiden på kvällen för det är Dlg open!
Det känns inte som det var ett helt år sen jag själv var på dlg open och kollade vilket pogram jag skulle gå.
När jag väl kollade på Media då trodde jag aldrig jag skulle hamna där men det gjorde jag, och det är inget jag ångrar!

Den där listan jag gjorde tror jag får dissen...redan .
Nej men idag skulle jag berätta om mina föräldrar och vem vill läsa om dom och jag har ingen större lust att skriva om dom heller!

Nu blir de tv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0