Hos min goding

Nu har jag och klara precis bäddat ner oss med varsin datorn, min är dock aningen snyggare;)
Kvällen spenderade vi hos Emma med Robin och Apell, kvällen slutade mkt bra!

Det är så sköööönt att få komma iväg lite, inte tänka på något alls.
Love it!
Det känns som det var evigheter sen jag var i Trollhättan, det var det ju iofs.
Senast jag var här var typ i våras, alldeles för länge sen, men nu har jag tid och jag använder den bra känner jag!
Imorgon är mina planer för lovet slut...
Jag behöver hinna träffa många känner jag.
Man måste väl tyvärr prioritera endel före andra nu när man har mera tid!
Min kusin ligger på top på min prioriteringslista för tillfället







Börjar se fram emot snön lite när jag ser bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0