let it be..

Godagens.

Bara onsdag och min helg är redan färdig planerad.

Det där med Dlg open idag känns väl inte som någon större ide när det knappt går några bussar!
Vet inte om det var smart eller dåligt att välja kvällspasset, det är nog mer folk då men de kanske händer mer då!

Hittills har jag haft en super skön morgon, jag gick upp tidigt och tog en lång promenad med min bebis i snön.
Jobbig som hon är så ska hon upp på varenda snöhög!
Nu har jag suttit på spinning cykeln i 40 min och ska nu se på film med pappa.
Så småningom behöver jag väl ta tag i att börja städa bastun..

Och alla 95or, ni får ta och komma till Dgl open ikväll då så det händer något(:
Jag och Ellen ska sitta och redigera i 3 timmar det låter ju AS KUL-.-
Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0