syndernas dag!

Som jag sa i rubriken..jag ska äta pizza idag haha.
Synd och synd? nej men gulten som jag är, men men det var pappas önskemål idag och det är ju farsdag så man får väl bara se glad ut och köra på:D
Min goa tjej kommer bli förvånad över detta medtanke på att jag absolut inte tycker om det xd

Nog om oviktig fakta.
Igår. Jag och Sara invaderade vinningas årsfest.
Känner lite halvkonstigt, det var bara vinningas fotbollslag där egentligen och där kommer jag och sara:D
Men vi hade anledningen till att vi skulle sjunga under kvällen.
Hur gick det då för mig? Jo asså det var ju första gången och första gången är aldrig lätt..
Alltså första gången själv, om man bortser typ att sitta på en liten stol på ett bröllop:D
Men även fast det inte gick 100 så är jag stolt över mig själv att jag ens gjorde det.



Nu tar vi bilen till svalnäs och njuter BYE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0