bröllop

Nu är jag precis hemkommen efter en dags bröllops firande mellan farbror fredrik och fru kindberg:)
Det ägdes rum på Läcköslott.
Kan berätta att det var otroligt fint men även kallt!
Det var lite trist att min system förtillfället inte fungerar för man kunde nog fått väldigt bra bilder!
Kände en liten avundsjuka på killarna som hade kostym när jag sprang runt i min korta klänning!
Men nu är jag trött som attan och ska sova ..
Jag kan möjligt vis ladda upp några usla digitalkamera bilder imorgon kanske men INTE .
Kan även säga att de faktiskt gick helt okej att sjunga på bröllopet även fast jag 5 minuter innan vi skulle köra kommer på att mina notpapper ligger hemma...
Men men de löstes:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0