En söndag i paradiset!

Nu är jag precis hemkommen från Skara!
Mamma och pappa drog med mig dit för att ha lite myspys!
Först var vi och kollade efter skor till min far som hittade ett par super snygga, jag som har pappan med stil?? hah
Sen åkte vi vidare bort mot flämslätt och gudars vad fint det är där helt tagen typ..
Men men lyckades få med mig fel objektiv -.-
Men ska strax ladda in bilderna på datorn för att se om det fanns någon okej.
Fick iallafall med mig ett par söta rosa hörlurar hem till min dator.

Nu bör jag sätta igång med mitt arbete i Mediapoduktionen, vi gör en kortfilm som ska vara inne imorgon, jag är inte klar på långa vägar:S

Ikväll får jag förmodligen sällskap framför tv'n av en gammal goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0