godmorgon, min mage:(

Vaknade för en liten stund sen nu är de exakt 1 timma och 36 minuter tills min buss går!
Har redan hunnit duscha också! , ganska duktigt ändå.
Har just nu sjukligt ont i magen men det är nog bara för att jag inte har ätit så jag får väl ta ch göra det!
Älskar mina måndagar som startar klockan 12.


Igår när jag inte kunde sova gjorde jag en dum grej på Facebook.
Jag la in den grejen som de flesta gjort den senaste veckan
Gilla det här inlägget så kan jag nog slänga in en komentar på din logg ;)!
Trodde dock inte de skulle vara så många som skulle gilla det och de har de väl inte varit heller men va fasiken
folk jag inte ens känner gillar och de är ett problem vad ska man skriva?? haha jaja :D de är väl lite kul ändå!

Ne nu får jag ta och fixa lite frukost innan min mage sprängs eller något för nu gör den ONT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0