im home

Kom precis ur duschen.
Jag har precis haft en mysig popcorn kväll hos den söta, som ni vet.
Nu ska jag alldeles strax fixa mig en kopp te och sedan bädda ner mig i min förtfarande ofräsha säng...
Morgondagen?
Hmm, tror det blir en kväll hemma, vad kan jag missa?
Vi har ju för fasiken en hel vecka ledigt!
Halsen är ju inte riktigt frisk än så...

Tror jag ska försöka hinna med badhuset några gånger på lovet för att hålla igång träningen nu undertiden när mitt andra träningskort tagit slut och tills jag väntar på att Emmas också ska göra det!
Någon som vet vad det kostar att träna på badhuset här i Lidköping??

Kommentarer
Postat av: ewelina

det kostar samma som när du ska bada :)

2010-10-29 @ 06:45:12
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: Louise

ska du bada och gymma så kostar det som ett vanligt träningskort, ngt billigare, men gymmen är så jävla litet så att det är alltid kö på alla grejer. inget jag rekomenderar.

2010-10-29 @ 08:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0