Ny header

Som inte ser alldeles för bra ut.
Haha ni kan allt ta och respektera att jag än är värdelös på Photoshop.
Men den får sitta där ett tag nu även fast den hamnat helt snett. och jag vet inte hur man fixar det tyvär...
Behöver skaffa mer och bättre bilder till nästa, det är ju tyvärr några som fattas av mina vänner på bilderna!

Det känns som det varit sen längsta och segaste söndagen på länge!
Herregud de känns som det var en vecka sen Klara åkte hem men det egentligen bara var några timmar sen..
Nu ska jag försöka få några sidor lästa ur vår extremt dåliga engelskabok...
Hade tänk ha myspys och göra popcorn men det slutade med att skålen smälte och blev en liten hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0