regnig torsdag,

Har inte torsdagar alltid varit lite gråa?
Men njee, det är ju snart helg!!
Kan säga som såhär idag, jag hade en LITEN sovmorgon med det var en liten sotare på vår övervånging som bullrade och min lille vovve tyckte inte om honom så ni kan ju förstå.. de gick inte att sova.
Idag fanns det ingen inspiration när det gällde klädvalet.
Beh skaffa mig lite nya saker typ tunikor, längre tröjor HATA jeans...
Hade jag haft mod nog eller mod nog till att skämma ut mig rättare sagt hade jag gått till skolan i min mysdress!!



förlåt för alla cambilder som min fula blogg bombas med, men de är såå jäkla simpelt.
och att ta kort med en system utan objektiv lär bli ett litet problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0