UNDERBART!

Dagen startade i soffan med filmmaraton!
När mamma kom hem åkte vi till Torsö och hälsade på Mormor och Morfar som hade varit uppe i Örebro och hämtat min bror!
Vi tog en promenad i det vackra hörtvädret, ni skulle sett hur fint det var där ute.
Det är nästan så de kom tårar över att min system inte fick vara med.. haha
Men men, vi hälsade på mina småkusiner och spelade lite Wii
Sen åt vi super god sallad och kollade på idol, och nu är jag hemma.
Imorgon åker jag nog in mot stan en sväng och skaffar mig vinterjackan#2 för iår.
Tror jag gör som alla andra och kör på en khakigrön parkas, lite tunnare.
Låter as bra i mina öron!
Nu ska jag fortsätta vara lite social mot min lille söte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0