ovärt att läsa..shoppingtankar!

Det känns som framtiden kommer svida i min plånka..
Imorgon efter skolan ska jag fram på stan och prova klänningen som jag visade i ett tidigare inlägg (här)
Är också ute efter ett par höga jeans shorts, planen från början var att köpa ett par av bikboks never denim collection men dom var verkligen under mina förväntningar och jag gillade dom inte alls, jag kanske bara är kräsen.
Mamma plockade fram ett par otroligt gamla höga jeansshorts från vinden idag som är suuuuuper,
Heter dom inte levis eller kommer från vinden då är de inget att ha haha.
Men jag behöver ett par till och jag såg idag att klara hade köpt de höga från GT så jag kanske klämmer dom imorgon ihop med klänningen om jag har tur...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0