hårförlägning?

Säljer den nu, har endast användt den ett fåtal gånger, då har jag bara satt i den och tagit kort med den eller haft den hemma, har aldrig gått ut i den.
Anledningen till att jag säljer den är för att mitt hår är för tunt och klent och den blir för tung i mitt hår och glider av,
Har aldrig kunnat tuppera mitt hår, de går ur med en gång och därför har jag inte kunnat fästa den bra.

Skriv en kommentar om nu är intresserade.

Den räcker gott och väl till en hel förlängning, jag själv har aldrig haft i hela
alla längderna är 50 cm
Mellanbrun

Varje bit har olika bredd (
detta är inte längden de är bredden)- 
1 stor del med 4 klipps - 18 cm bred
3 delar med 3 klipps vardera - 14 cm bred
2 delar med 2 klipps vardera - 10 cm bred ,
en klipps är där trassig, var så när jag fick den
4 delar med 1 klipps vardera-  4 cm bred.


Kommentarer
Postat av: stina :D

jag vill ha hanna! ;d

2011-02-23 @ 21:25:58
Postat av: Anonym

jättefint löshår :) skulle viljat ha om jag hade i den färgen.

2011-02-23 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0