attans

Väskan hade inte kommit in än...
Hann inte med conversen och inte helelr sola.
Får ta det en annan dag helt enkel.
Hittade ett par jääätte snygga haremsbyxor idag på gina, jag är så kräsen med det för det måste vara i trikåtyg och inget tunt prassel tyg. Iallafall så vill jag ha ett par helsvarta och INTE mönstrade, känns som man inte har lika stor användning utav det..
Så jag gick fram till kassan och frågade

Jag- hej, kommer ni få in dessa i svart?
Expidited-Nej tyvärr de tror jag inte iallafall.
Och jag gick tillbaka med dom ..då hör jag
expidit1- kommer vi få in mjukisbyxorna i svart?
expidit2- vilka mjukisbyxor
expidit1- dom där som ser ut som pyamasbyxor.

Heeellt seriöst, även om haremsbyxor kan se ut som pyamasbyxor så säger INTE en expidit så, jag kände mig iallafall väääldigt dum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0