hanna♥soffan

Dagen har tillbringats i soffan med en massa gamla avsnitt av solsidan.
Det känns som det var bra att jag stannade hemma idag även fast det inte alls kändes bra egetnligen.
Att vara sjuk andra skoldagen på terminen känns sådär, men bättre att vara hemma och bli frisk än att låta det bli värre.

Söta mamma kom hem för en stund sen och fixade ihop en tacosallad och en påse godis som jag funderar på att lägga i soptunnan haha, ett av mina alla nyårslöften var att vara hälsosam och de känns inte som den där jäkla godispåsen är så hälsosam, det bästa är väl att jag inte är sugen på den heller!

Jag fick en fråga förut om vart jag köpt min tränings-DVD och jag vet så mycket som att den är beställd på nätet och ligger runt 100-lappen,..ska ta reda på mer sen :)





Kommentarer
Postat av: lisa

hehe tack för svaret :D såg inte att du skrivit här i inlägget :) okej men jag ska kika runt lite, den har bra resencioner iallafall :) tack!

2011-01-11 @ 21:10:39
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0