tacooooos

Hemma efter en mysig kväll men vänner.
Kvällen har spenderats hemma hos Freja,
Vi tjejer var så snälla så vi fixade tacos och maräng swish till våra pojkar.

Jag fick med mig en hel del snyggt från torp förut.
En bh, väska, linne, haremsbyxor, kofta.
Mycket nöjd!
Jag får väl be om ursäkt för dålig update, men jag har haft fullt upp med min älskade pojkvän(a)

Nu ska jag vara så gullig och fortsätta lyssna på min lille basse som sitter och sjunger från och med du fast med annan text tillägnad till mig och den är smörig som attan! haha, han är för söt!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hej fina du, hoppas du har en fin Söndag kväll och ser fram emot en ny skolvecka. Nu är Parfymtävlingen avslutad så kika in om du blev den lycklige. Annars ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

2011-01-23 @ 21:55:59
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0