har ni haft en bra dag?

Det har verkligen jag haft.
Imorse var det verkligen inte lätt att ta sig upp.
Skolan gick väldigt snabbt och som jag skrev i förra inlägget så gick jag och evelina och köpte med oss varsin sallad hem, riktigt gott.

Nu har jag typ varit ute på promenad med min kära lilla tös i över en timme då hon bara slog ner baken på golfbanan och vägrade gå hem, vanligt vis brukar mamma hämta oss där när hon åker hem från jobbet eftersom godingen älskar att åka bil men idag skulle det inte bli så. Iallfall så fick jag vänta med surpuppan på golfbanan i typ en halvtimme på golfbanan tills mamma kom , hopplöst ..ibland önskar jag att jag hade en pygmehund!

Nu har jag suttit och sjungt och spelat gitarr till Born this way och gjort om den till en lite härlig akustisk version.
Detta är nog enligt mig en av de bästa låtarna från Lady Gaga!

Min snygga vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0