uppe på bena iallafall, det är väl bra?

Chiiilliivippen ;D

Jo, jag är fortfarande sjuk.
Idag har jag haft feber i två veckor, och körtelfebern vet jag inte hur länge.
Det är otroligt tråkigt må jag säga.
Mina senaste 14 dagar har sett precis likadana ut.

Vakna runt 11-12
Ligga i sängen till kvällen, ingen ork.
Kvällen, feber feber feber.
Natten, svettas bort febern och allt vatten, kan alltså aldrig sova.

Det är lite enformigt och tråkigt.
Detta är verkligen de jobbigaste jag varit med om.

Förövrigt var jag på sjukhuset idag igen.
Kom dit, och fick gå och lägga mej i ett rum tills det var min tur p.g.a. att jag inte orkar sitta i väntrummet utan att somna.
Så jag somnade i rummet istället.
Sedan kom läkaren och kollade mina mandlar, levern och mjälten.
Och efter det alla dess läskiga äckliga sprutor.
Jag gillar de INTE.
Annars gick väl de bra.

IDAG, för första gången träffade jag lite kompisar.
Jag är just nu feberfri och känner mej lite lite pigg.
Så jag bestämmde med Åhman, Krille, Eric och Emma att dom skulle komma. 
Tanken var att vi bara skulle snacka lite utanför mitt hus, 
Men istället gick vi till truvegården, jag har nog ALDRIG varit så trött i hela mitt liv som jag är nu.
Det var så otroligt jobbigt att gå. jag har verkligen inga krafter alls, det är typ 30m att gå endast .
Men men har man körtelfeber så har man:)

Lite onödig fakta om denna dagen,,


puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0