smurfarna på g

hej hej fredag :)

Har iofs inte bloggat på ett tag, men men, det kommer.

För dej som är lite smått intresserad så kan jag ju ta och berätta att vi har skaffat hund.
Tilda heter min lilla berner sennen valp :)

Dagen har varit toppen :)
På morgonen började det med att 9'orna hade lucia tåg.
Sara var klart den finaste av alla, hon sjöng även finast ;)

Sedan bar det av till idrottens hus, lussebandy.
Jag kom med förslaget att våran klass skulle klä ut oss till smurfar och det gick igenom,
Så vi va helt blåa, det var super kul.
Vi kom även 2'a som bästa 8'orna i innebandy:)

Jag var visserligen inte med och spelade men var med i hejarklacken lite för var var vi:)

Melodi: imsevimse spindel
Imsevimse smurfar, smurfarna är bäst.
Ner falller ni andra, för vi dribblar bäst
Upp stiger smurfarna, ni ett minne blott
Imsevimse smurfarna, heja heja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0