sol mera sol!

Hej hopp :]
Tänkte testa att blogga nu, det låter lite jobbigt med ändå kul :)


En torsdag, bättre än en onsdag...Nu mer ser man ju faktist fram emot dom långa cykelturerna till skolan som jag trodde att jag aldrig skulle göra, riktigt härligt och upppiggande på morgonen :)

Jaja..Började skolan med english, har ju världens skönaste vikarie med sveriges sämsta humor, super kul :)
Sen har ju även lille Filip Johan Liljeqvist försökt lära mej slåss, eller han var rättare sagt min slagpåse, han blev inte alls skadad, hans armar hade samma gammla svenskbleka hudfärg som förut men då snackar vi inte om mina knogar som var illröda XD
Sen slutade vi klockan 14,20 göttiish ;)

SEBASTIAN KRANTZ, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på alla hans låtar nu.
Desstomer man lyssar dessto bättre blir det, love it<3
sebastian Krantz - Fuck dej

image5




Senare blir det 3 doppet i vänern för iår, Louise tvingar med mej.
Men men vad gör man inte för sina vänner, en förkyllning här och där ska väl inte skada ;]
Efter ska jag pressa ut mej till spåret och röra på mej lite :)

Börjar bli lite lidande med att inte ha någon 2000-tals mobil.


Kommentarer
Postat av: Nelly

:)

2008-05-15 @ 15:49:20
URL: http://karamelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0