börjar blogga igen (:

Hej Hej (:

Nu tänkte jag börja blogga igen, har saknat det starkt!

Underbara hemska dag!
Mitt liv hälsade på, pg.a. blev dagen värdefull.
Jag är stolt över att du är min, jag skulle kunna gå jorden rut bara för att få visa upp dej för världens liv.
Jag fick iallafall visa upp Andreas för skolan och vännerna.
Små viskningar; usch vad söta ni är tillsammans
Det var underbart att få höra.
Nu är han hemma och jag saknar honom redan<3

Älskling!
jag kommer alltid ställa upp för dej
känslorna för dej är starka som berg, dom går inte att plocka bort
Din stort finns det bara en av, ´´hannasorten``
Du är gjort för mej och jag vill inte förlora dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0