måndag va?

Tittut:)

Denna dag, jag har bara sovit och sovit, så hur ska jag nu kunna sova inatt.
Jag tänkte skicka in ett inlägg och sen iallafall göra ett försök att åter igen sova.

Jag tänker inte tjata något om min körtelfeber i detta inlägget iallfall;)

Nu är jag ovanligt glad faktist, livet är som på nytt.
Singel, bästa kompisar, sjuk och en massa godis haha ;D
Ne men jag har gått vidare ganska snabbt, vilket är bra för min del:)
Men för vissa går det tydligen snabbare, men men jag är glad att han är lycklig.

Nu saknar jag godingarna i thn så jag tror jag smäller av.
Klara, söta lilla Klara, nu har vi bestämmt att vi ska ha en hel helg ihop topppeeen(Y)

Ne nu ska jag sova, klockan är ju faktist oj..03,23


sommar och vara brun nu tack.
puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0