sjuka dagar . B<3

Tjollahoppsan:D

Nu har jag inte bloggat så ofta.
Men ni får hålla kvar ändå.
Dom senaste dagarna har rullat på.
I onsdags var jag på konfan i ca 20 min det var kul men tröttsamt.

Förengångsskull så ringer lite folk, alltid kul:)
Jag känner förövrigt att jag är på bättringsvägen, vilket är superbra!
Nu vill jag bara tbx till mina favoriter<3.

Kan ju medela att en viss Klara Bjurström är vääääääldigt saknad.
Så jag ska åka till henne nu någon helg och sova där, sen blir de shopping på torp, me like.

Nu kom mormor och morfar så nu ska jag dra mer ner och käka lite semeltårta:)

puss/h

Kommentarer
Postat av: klara bjurström

haaaaaanna ! du är riktigt riktigt saknad ska du veta, längtar efter dig <3 krya på dig gullet.

2009-03-17 @ 11:16:08
Postat av: klara bjurström

haaaaaanna ! du är riktigt riktigt saknad ska du veta, längtar efter dig <3 krya på dig gullet.

2009-03-17 @ 11:16:21
Postat av: Anonym

svar till klara: gumman vi ses snart <3

2009-03-17 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0