bild bomd

Dagen har gått ovanligt snabbt må jag säga.
Efter skolan la jag mig i solariumet och somnade, sen kommer det någon och antagligen lägger i pengar medans jag solade så jag solade upp det med för när jag vaknade var jag röd som en tomat och klockan hade dragit iväg om man säger så haha.

Nu har jag precis bläddrat igenom hela min bdb för att kunna ge festkomiten lite bilder till niornas fest.
Kom även på att jag ska göra ett nytt fotoalbum med bilder på vänner.
Har ett redan med mig och Sebastian och ska fixa min brors student bilder till ett fotoalbum.


louise kalas i fredags


senaste och antagligen sista parken


skolavslutning 7an


skabbbild från 7an hahha


mkt mkt mkt tidig bild från 7an


danmarksresan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0