Andra världskriget tar all min tid...

Nu har jag i flera dagar suttit och läst och sett på filmer om andra världskriget.
Det är sjukt vad hemskt allt var.
När två judar gjorde uppror i Auschwitz och dödade två soldater så bestämdes det att 40 000 judar skulle dödas som straff.
HEEELT SJUKT

Hittade bästa lösningen för mitt hår.
När jag fyllde år fick jag en hårtuban av min pojkväns mamma.
Igårkväll efter duschen tog jag på mig den så håret fick torka i den, och på morognen vaknar jag med rakt, lent och mjukt hår, hur bra som helst för dom som har krångligt hår.



Kommentarer
Postat av: sara

hade också arbete om världskriget förut, verkjligen jobbigt!

2010-03-18 @ 19:17:49
URL: http://swilliamssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0