skjortor...

Godmorgon solstrålar.
Jag är så ruskigt trött, usch ville verkligen inte upp från sängen förut pluss att jag har försovit mig.
Men men så kan de gå,
Nu ska jag strax gå till bussen för att sedan kila till skolan -.-
Dagens klädsel blev

STOOOR skjorta, morfars gamla.
svarta Leggins
Baslinne

Jag blev lite osäker nu helt plötsligt om jag jag tkr om skjortan, kan inte avgöra om de är snyggt eller ser otroligt sumpigt ut pga att den är så stor..
Men men den är fruktansvärt skön(:


För er som itne viste nu vad detta var för skjorta så är de en sådan ni ser på bilden, fast denna hittades på Monki och min ut gubbens garderob.

Tjingeling HA en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0