Nybäddad säng!

ÅHHH SÅ UNDERBART!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen men blir hindrad hela tiden, söta människa!
Idag var det min dag!
Kände bara för att berätta det och dela med mig utav min glädje!
Nu är de måndag och de betyder att jag och mina älskade vänner taggar ny helg!

Efter skolan mötte jag upp min mamma på stan och fick med mig ett par träningsbyxor hem!
Nämnde även sidecuten för henne förut, gissa hur de gick..
När jag klippte av mitt hår i våras sa jag till henne några veckor senare: hindra mig när jag får impulsryck om att ändra om håret drastiskt...Det var exakt de hon gjorde nu och hon rabblade upp min lilla replik...
Jaja jag överlever utan den!
Nu ska jag hoppa in i min älskade dusch som jag är så glad över att jag har!
För er som inte det vet så har jag dusch i mitt rum och efter man har duschat så är de så varmt och det luktar så gott i rumet efter åt så ett stort pluss på det!!



Kommentarer
Postat av: PEEEEEELLLEEEN

du är go du tösa! ;*

2010-10-04 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0