angående läpp plumpern

Jag har testat det nu och dum som jag var så tog jag ingen för och efter bild men lite större blev dom.
Man fick pensla på några lager för att det skulle bli bra men jag har vanligt vis väldigt liten överläpp så den såg lite konstig ut.
Känslan kan jag inte avgöra om den var skön eller om det bara var obehag...
Men för 50 kr så var de okej tycker jag det var värt ett försök och mina läppar efteråt nu är som en babyrumpa!
Tror också det beror lite på person till person om det fungerar eller ej :)
Så svaret till mathilda som undrade om detta fungerade,  är- jag kan inte riktigt bestämma mig om det fungerade eller inte lite större blev dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0