En dag med jobb

En valborg i sängen ...
En valborg med migrän-.-

Kom hem från jobbet där jag idag har skött mig galant och för första gången lagat mat till kunder och tagit emot deras cash!
Jag är verkligen stolt över mig själv (a)
Men men jag blev hemma idag efter en extremt jobbig huvudvärk.
Imorgon blir det jobb igen, bara för att jag är så duktig och jobbar varenda ledig sekund så ska jag införskaffa mig något i veckan som jag anser mig själv vara värd!
Fick föresten med mig det banangula nagellcket från H&M i fredags!
Inte speciellt jäätte nöjd..
Nu ska jag sova för att kunna kliva upp pigg imorgon, hoppas ni alla mår skit imorgon och haft en as bra lördags kväll!
det irriterar mig att det inte går att ladda upp bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0