Fin ändå

Hallå hallåå!
Idag har det varit något som verkligen INTE har varit som det ska.
Alla dagar jag börjar 8 på morgonen brukar jag göra så min mor kommer försent till sitt jobb då hon är min chaufför:)
Men idag var jag uppe med tuppen, klockan 6 imorse stog jag i morgon rock med min far i samma outfit i hallen och dansade loss!!
Efter skolan tog jag med min söta lilla krabat på en låååång jogging runda och hon sprang mestadels LÖS brevid mig, stol över tösen!!
Nu är klockan kväll och jag har precis kört en powerwalk med mina föräldrar.
Känner att jag varit aningen hurtig idag!!

gult är fult!
har väl aldrig haft ett gott öga för gult men nu börjar jag gilla de,
Bli lite brun och ha något gult riktigt smarigt!
En mycket fin tjej hade en gul tuptopp på sig på parketten och efter det blev jag lite käääär!:)
du ska nog få hamna i min lilla röda låda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0