min fina!

Första skoldagen sen lovet, det gjorde mig inte så mycket, ibland är det skönt att få lite bättre struktur på vardagen tycker jag!
Sen har jag haft mina motgångar idag, trassel med hjälnlösa personer, tvivel om man skulle ivestera sig en ny mobil eller inte och irritation på folk som spolar bort sitt liv och att behöva se de gör mig galet irriterad men de är ju deras problem

Efter skolan gick jag och mina fina Ellen fram på stan en stund, ganska fattiga så ingen av oss fick med något hem.
Folk som vände sig om efter oss och gav oss mördarblick, var också något nytt, vuxna dessutom.
Jag har fått lite läxor gjorda vilket var otroligt skönt!
Nu får det bli lite bb innan jag somnar
Hoppas ni alla haft en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0