our tripp in the wood

The end of the sheet;D
Ja du nu är snart konfa grejset slut.
17 maj är Hanna Kindberg konfimerad, hur ska detta gå.
Känsliga läsare VARNING: jag kommer sakna konfa(a)
Just de att träffas varenda onsdag, så enormt tråkigt är det ju inte?
Ett minne för livet, så ser iallafall jag på det.
Alla lägren, med dom mest konstigaste människorna, men är det inte sånt man kommer minnas?
Jag kommer det iallafall.

Bara en enda skoldag kvar, sen bär det av till Uddevalla.
Ojojoj vad jag längtar.
Ska äntligen få träffa min älskling, efter två sega veckor.
UNDERBART

Imorogn är det våravslutning och kören ska ofc sjunga.
Där jag är en av alla.
Stämmor hit och dit, det ska bannemej funka(:


Kommentarer
Postat av: filiiippppaaaaa

konfa suger xD

2009-04-29 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0