skola(:

tjennixen folket(:

Jag sitter i skolan och ska egentligen kolla adressen till min praoplats.
Men en liten update kan inte skada.
Kalis hänger förövrigt över axeln på mej så de blir svårare att skriva, och nu kom Jesper.
Får hoppas dom kanske kan hitta lite intresse för min blogg när dom ändå läser vad jag skriver.
Att höja statestiken är inte fel:D

Har träffat Klara & Emma idag(trollhättan folk)
Dom hade studiedag, så dom var söta och kom hit.
Sedan blir det konfa på ungdomsmottagningen.
Lite extra sexualkunskap;D

Ne hörrni jag får nog ta och fortsätta studa lite nu, kanske bloggar ikv om hur konfan gick.
Sen får jag ju inte glöma rundan i spåret.(:

Jag är riktigt duktig nu, cyklar till skolan varenda dag, och springer spåret varenda kväll (:

puss/h

Kommentarer
Postat av: Lojs:D

haha du kanske ska försöka få med mig ja är en riktig latis nu för tiden ;)

2009-04-22 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0