tack, ericcarlsson(:

Hejsanhoppsan snyggingar,

Min dag, jadu, vill du verkligen höra?.
Det brukar inte vara så roligt att höra om andras dagar, inte om man inte är riktigt intresserad.
Men men, Ungdomsmottagningen med konfan iallfall.
Helt okej, bättre än vanlig konfa träff.

Men hörrni ser ni inte hur otroligt grymt snygg min blogg.
Tack Eric, Tack Eric.
Huh de känndes som Linas Kvällsbok.
För er som inte sett filmen SE DEN.
För er som inte läst boken LÄS DEN.
Boken är otroligt bra

Jag är nöjd, nu blev jag precis klar med ergonomin,
det känns lättande och skönt att få skiten överstökad.

Det blir ingen Basse i helgen:/
Jag har mycket att göra, och sen föräldrar som är föräldrar.
Men sakna honom de gör jag allt, alldelles för mycket,
Men som sagt han är min kärlek.

Ne nu ska jag upp i duschen och sedan få några timmar skönhetsömn.




puss/h

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eric is the fucking best

2009-04-24 @ 09:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0