6 April(L)

Föööööööörlåt.
Hanna kindberg svikaren, har inte bloggat på evigheter.
Jag har haft påtok för mycket att göra.
Jag får försöka ta och komma igång igen (:

FREDAG
skola segt som tusan..
jag hade en håltimma så jag cyklade till veromoda för att köpa ett lila linne jag hade sett,
och jag hade för mej att de var hur snyggt som helst, men jag kan love de var bland de fulaste jag sett istället:P
Efter skolan åkte jag hem och vid 4 kom Sebastian Hammarberg,
Och han sov sedan över till Lördagen.

Min lördag morgon spederades med Sebastian.
Efter att han ahde åkt, så kom Jennie och Erica.
Vilken dag säger jag bara, det var ju hur varmt som helst(:

En söndag med Elin.
Idag fick jag träffa min älskade kusin, vi hade inte träffats på tre månader typ.
Vi hade riktigt roligt(:
Och tog som vanligt hur mycket kort som helst:D

Det finns inte mycket att skriva om måndagen, jag har jobbat, och det tänker jag inte skriva så mycket mera om för det känns onödigt.:D

Nu är klockan 07,30 och det är lov, jag vill ju soooova:D
Men men de är bara att bita ihop.
Nu ska jag tralla bort mot bussen, jobbet väntar


puss/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0