sommar på g?

Jaja, blogga har inte varit ngt top 10 de senaste.
Om de är så att ni läser min blogg, och tycker jag är lite osocial så kan ni alltid kolla in www.ebbanordberg.blogspot.com
Denna underbara flickan är i USA och bloggar om sitt liv där.
Det låter helt underbart.

Inatt drömde jag om att jag låg och sov och fick stora träbjälkar från taket över mej, det var lite smått hemskt,
Ännu en helg med Basse, helt underbart.
Som tur var så glömde han sin t-shirt.
Det var tur tur tur, den luktar en massa Basse.
Helt underbart.

På tisdag blir de konfa läger till torsdag.
De känns väl inte sådär jätte okej,
Ebba är ju i USA så hur ska jag överleva.
Vist Majåker ska med men Linnea ska ju opperera sig så. ¨
Jaja jag får väl bara vara med och leka lite engagerad.
har ju iaf ett 30-tal killar med att leka med(:

Nu är de fan dags, nu mååååste konditionen komma upp igne.
Körtelfebern tog verkligen allt.
Jag pallade knappt cykla till källby:S
Det är riktigt illa.
Så de får bli en runda i spåret sen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0