new outfitt

Ska försöka blogga och prata i tel samtidigt.
Basse mal på som vanligt heeh, han är för söt.

Dagen har de bara blivit stekande ute i solen,
Hanna Kindberg smartast ever solar med en ful gammal bandå bikini världens fulaste modell.
Vilket gör att jag har världens fulaste märken på min kropp nu, men skit samma, ingen ska väl där ha ögonen(:

Louise, Line och Felix kom förbi en stund men det blev bara en kort stund eller ah dom hämtade väl bara min hjälm,
tog med albert till stan och drog(:

Sen var jag med Åhman och co.
Nej usch vad ointressant allt blev nu,

kan ist lägga in lite bilder på ny beställda kläder:D






puss/h

Kommentarer
Postat av: louise

verkar som om du blev väldigt sur när vi kom igår,

men du får skylla på albert för ja menade inte alls så som de verkar i texten,

2009-04-27 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0