Flash flash

Hallådär, eller godmorgon!
Klockan är så mycket som halv 9, och jag börjar skolan 10 smeekshit(:
Iallfall, gårdagen..
Skola, det hände väl inget jätte speciellt förutom att en massa människor fick roa sig lite med att få se min klänning glida upp...
Vi skulle ta en bild till skolkatalogen där alla på hela skolan ska vara med, och iallafall så man ska ju såklart synas.
Jag kom på ngt konstigt vis upp på Carls axlar och jag hade en tunika och svarta tights, iallfall när jag väl var uppe började dom flesta skratta..Då visar det sig att min klänning hade typ spänt sig asså tyget blev spänt så den på något vis gled upp på ryggen så dom flesta fick en liten rolig syn där(:

Fredag och det innebär ÄLSKLINGEN och det innebär inget bloggande.
Så bye vi hörs på Söndag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0