God kväll ...

God kväll kära blogg och bloggläsare.
Jag börjar nästan få lite panik, min header!!
Hur dum var jag som valde den bilden:S
Kanske kan be någon god vän hjälpa mig med det..Eric(aa) hahah
Iallafall, dagen har varit den segaste någonsin.
Jag bestämmde mig för att göra chokladbollar iallfall.
Började göra geggamojjan/smeten, ah kalla det vad du vill.
När jag var klar med den sprang jag fort på toa.
Sen hör jag en smäll och en massa kraffs.
Tror ni inte att pucko-hunden Tilda står nere på golvet, men inte ensam utan med all min smet också som det då ara fanns halva kvar utav-.-


här har vi mostret.

Iallafall, jag sket i att göra ny smet då så jag satte mig vid datan men blev genast sugen på chokladbollar igen.
Så jag gjorde ett nytt försök och resultatet blev grymmt ;)


Dålig bild men, rosa gula och vita (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0