Uddevalla.

Tjeennare(:
Jag är fortfarande i Uddevalla.
Och nu sitter jag och Fabian och nördar data medans Marcus och Basse är nere och spelar trummor, det låter för jävligt...
Iallafall, vi har inte gjort ett piss denna helgen typ bara varit med Fabian och Marcus(:
Imorogn åker jag tyvärr hem :/
Men åker på kvällen så det är väl lugnt sen blir det ännu en vecka skola igen, proven startade tidigare än jag trodde så nu i vekcna blir det till att plugga för det tänker jag INTE göra i sista minut som förre året...
Men märker ju tyvärr av det på betygen sen...
Jaja . Har väl inte så jätte mkt mera att skriva så


Fick bli denna sjukt gamla bilden sen i början utan 7'an
Men jag saknar min Louise!!!




Kommentarer
Postat av: louise ;D

hahaha vilken jävla bild ;)

saknar dig också:D(L)

2009-08-30 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0