4 dagar ur HannaKindbergs liv

Tjennixen ;D
Nu är helgen över och lovet är här.

HANNAS LÖRDAG

Min egna Lördag tillbringasdes ihop med älsklingen.
Klockan 8 åkte åkte jag tåg till Vara, där väntade jag sedan i en timma.
På Vara resecentrum satt som vanligt den småfulle lille gubben.
Det är nog den oblygaste personen jag träffat.
Efter en timma blev det ytterligare en tåg-resa, men efter den var jag framme:)
I Uddevalla fanns det ingen Eric.
Han kom som vanligt efter ca 15 minuter :)
Denna dag hände det inte mycket men den varenda minut tillsammas med Eric är betydelsefull för mej.
Jag fick iallafall träffa "Ebbas flirt" Basse/Sebbe och markus.



HANNAS SÖNDAG.

Denna dag, inte ett liv,
Segaste dagen på länge.
Jag var iallafall redig och var på gudtjänst, lika tråkigt som vanligt.
Ovanligt Hanna så började jag faktist sticka en halsduk idag, jag har allt mina idéer.





HANNAS MÅNDAG

En dag med bullbak som smakade mandelmassa.
En dag med en ledsen Emma.
En dag med en knasig Ebba.
En kväll hos Ebba.
En natt i en liten soffa.
En morgon därpå med en värkande kropp.
En måndag:)



HANNAS TISDAG

Trött, trött och åter jättetrött.
Klockan 1 blev det bowling med pappa, Sara och Johan.
Mycket oväntat med jag förlorade hehe (aa)


mer bilder http://kindbergarn.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0