Allt sliter

En natt med 3 timmars sömn, och ni kan då själva räkna ut hur min dag varit.
Började alldelles förtidigt med skola idag och då blev det en teknik lektion men mycket skratt för några och mycker sömn för mej.
Vi satt där i tenkniksalen och lyssnade på vår lärare och jag började då verkligen känna va att jag inte hade soit mycket,
Mitt huvud började falla och ögonen slöt sig.
Jag hade också skrattat om jag hade sett de antar jag, men men de är ju bra att min vänner blir roade iallafall:)

Sedan började min slitsama dag, jag har mått otroligt dåligt idag för en annan människa.
Jag har varit orolig hela dagen för hennes skull, och därför inte varit på bästa humör.
Jag har varit ledsam och bitter hela dagen,
och att inte vänner ser när man sitter och arbetar ihop i en timma att jag hade tårar i ögonen och inte kunde konsentrera mej, det tycker jag är underligt, istället fråga en timma efter.

Att min äldsta vän pratar skit om mej, om det nu var de hon gjorde är förvirrande,
hur ska jag kunna veta vem jag ska lita på.
Jag vet vem jag vill lita på men de är den som känns svagast.
Jag är ärlig när jag säger att jag orkar inte mer.
Man ska nog hålla sig till dom bästa!
Jag ger upp rästen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0