negativiteten har kommit

hoola amigos, jodå det är allt Hanna som har spanska prov imrogon-.-'
jag ger upp!

VARFÖR? med extremt stora bokstäver!
Nu tänker jag bannemej tycka lite synd om mej själv, är det inte det jag behöver?
Hanna Maria Kindberg har som vanligt hamnat i mitten på alla problem.

Självklart ställer jag upp för mina vänner,
men undra om dom inser att det tär på mej också när man inte får samma stöd tillbaka?
De finns en enda person som ger mej hopp. och jag älskar min ericcarlsson<3

Vänner för livet va?
Tiden med eric gör mej överlycklig jag mår otroligt bra med honom.
Varför är de just han som skulle gjort att jag förändras?
Jag vet så väl att du inte skulle tolerera om jag sa det samma.
Jag kan inte släppa det, de är mycket som de är.
Jag ger snart upp hoppet.
Vad ska man leva för när inget trivs med det jag gör?

Jag vet att det är mycket gnäll men jag har inte något positivt att skriva längre...


Kommentarer
Postat av: klara bjurström

hanna, jag känner igen ditt problem lite.

det är massa som har sagt att jag har förändrats sen jag & rasmus blev tillsammans. det är så himla sjukt! folk är som dom är.

men jag älskar dig <3

2009-01-30 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0